Semináře a kurzy - účetnictví a daně
Zde můžete zkusit najít co Vás zajímá
Objednáno kurzů zobrazit objednávku

Marketing a reklama - daňové a účetní minimum

Určeno

Pro pracovníky, jejichž pracovní náplní je problematika marketingu a reklamy.

Cíl školení

Představit vliv daňových a účetních pravidel na oblast marketingu a reklamy.

Obsah

  • dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například: propagační či dárkové poukazy, akce podpory prodeje, zákaznické promoakce, školení pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, problematika reklamních dárků a mnohé jiné.
  • daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty)
  • dopady DPH na marketing a finanční plánování vč.technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.
  • nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy
  • představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik
  • odpovědi na konkrétní otázky posluchačů

  • OBJEDNAT: Marketing a reklama - daňové a účetní minimum

    Lektor

    Ing. Jiří Jindrák

    Daňový poradce HLB Proxy, a.s
    Vzdělání: VŠE Praha Daňový poradce
    Praxe: HLB Proxy, a.s.
    Publikace: Pro přednášky Leasingu: Leasing - právní, účetní a daňové postupy v praxi, Bova Polygon
    Diskuse ke kurzu: Marketing a reklama - daňové a účetní minimum
    Máte k tématu co říci? Zapojte se. Pravidla diskuze naleznete zde.
     

tato akce již proběhla

lektor

Ing. Jiří Jindrák

termín

12.12.2016
09:00 - 14:00

místo konání

Novotného lávka 5, Praha 1

cena

hodnocení

hodnocení 5
počet hodnocení: 31
 

tagy



uložit do kalendáře