Semináře a kurzy - účetnictví a daně
Zde můžete zkusit najít co Vás zajímá
Objednáno kurzů zobrazit objednávku

Sponzoring, reklama, dary

Sponzoring, reklama a dary - 3 kategorie, které spolu úzce souvisí, přesto je mezi nimi z účetního a daňového hlediska rozdíl. Náklady na reklamu a propagaci bývají bez problémů daňově účinné, dary naproti tomu patří do kategorie reprezentace. Někde mezi dary a reklamou je oblast tzv. sponzorství, což může někdy v praxi komplikovat jeho daňové posouzení a tím může být ve zvýšeném zájmu správců daně. Na našich seminářích se naučíte tyto kategorie správně rozlišovat, účtovat o nich i to, jak je ve správně výši uvést v daňovém přiznání k dani z příjmů.

Marketing a reklama - daňové a účetní minimum

Ing. Jiří Jindrák
Novotného lávka 5, Praha 1
24.10.2017, 09:00 - 14:00
1.900 Kč (bez DPH) bodů: 1